Subject: FW: Jõgeva Vallavalitsus
From: "Kadri Kuus" <[email-masked]>
To: "RTK Info" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, "Terje Kleemann" <[email-masked]>
Date: Fri, 8 Nov 2024 14:40:36 +0200

Tähelepanu!
Kiri saabus väljastpoolt ametit/RM valitsemisala. Palume linke ja faile
mitte avada, kui kiri on saabunud tundmatult aadressilt!

Tere,

Kuna alltoodud päring on seotud meetmega: Piirkondade konkurentsivõime
tugevdamise toetus, siis edastame päringu Riigi Tugiteenuste Keskusele,
kes on antud meetme omanik.

Lugupidamisega

Kadri Kuus

jurist

õigusosakond

Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutus (EIS)

+372 557 1829

+372 627 9543

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Paju 2, 50603 Tartu

 <http://www.eis.ee> www.eis.ee

From: Kersti Vadi <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, November 6, 2024 11:43 AM
To: Terje Kleemann <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Jõgeva Vallavalitsus

Tere!

Jõgeva Linnavalitsus on saanud toetust EAS-lt (2016. aastal) ning Jõgeva
Veevärk oli partnerina kaasfinantseerija.

Kas Jõgeva Vallavalitsus võib rajatised anda üle OÜ-le Jõgeva veevärk
(tasuta, mitterahalise sissemaksena osakapitali)?

Lugupidamisega

Kersti Vadi
pearaamatupidaja

Jõgeva Vallavalitsus
[email-masked] <mailto:[email-masked]>  |+372 776 2443

From: Tatjana Minzatova <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, November 5, 2024 2:16 PM
To: Kersti Vadi <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Jõgeva Vallavalitsus

Tere!

Soovitan suunata küsimuse juristidele – kas projekt/programm lubab
võõrandada projekti raames soetatud põhivara? Juhul kui lubab, siis
millistel tingimustel? Nt mõned projektid ei luba võõrandada 5 aasta
jooksul.

Teie puhul on oluline see, et põhivara võõrandatakse valla tütrele
mitterahalise sissemaksena osakapitali. Juhul kui tehakse sissemakse ja
selle tulemusena saab vald endale osasid, siis tegemist ei ole tasuta
võõrandamisega.

Tervitustega

Tatjana Minzatova

Vandeaudiitor  535

Juhatuse liige

_______________________________________

AUDEST AUDIITORTEENUSTE Osaühing

Registrikood 10177426

Audiitorühing, tegevusluba  21

Narva mnt 19-1, Jõhvi, telefon 337 0390, 56283595

e-post  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Käesolev e-kiri ja selle lisad võivad sisaldada konfidentsiaalset
informatsiooni ning on kasutamiseks ainult selles nimetatud adressaadile.
Selle e-kirja loata kasutamine, avaldamine või levitamine on keelatud. Kui
Te ei ole selle e-kirja adressaat, palume Teil viivitamatult võtta
saatjaga e-posti teel ühendust ning kustutada saadud e-kiri, selle
võimalikud koopiad ning kõik lisad.

This e-mail message including any attachments is for the sole use of the
intended recipient(s) and may contain privileged or confidential
information. Any unauthorized review, use, disclosure or distribution is
prohibited. If you are not the intended recipient, please immediately
contact the sender by reply e-mail and delete the original message and
destroy all copies thereof.

From: Kersti Vadi <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: teisipäev, 5. november 2024 12:50
To: Tatjana Minzatova <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Jõgeva Vallavalitsus

Tere!

Jõgeva Vallavalitsus soovib võõrandada vallavara OÜ-le Jõgeva veevärk (
tasuta, mitterahalise sissemaksena osakapitali)

Jõgeva  linna  Suvila,  Jaama  ja  Välja  tn ettevõtlusala veetorustik
jääkmaksumusega 114 051,18 eurot (soetusmaksumus 138 243,94 eurot),
sademeveetorustik jääkmaksumusega 48 077,23 eurot  (soetusmaksumus  58
275,55 eurot) ja kanalisatsioonitorustik jääkmaksumusega 96 744,72  eurot
(soetusmaksumus 117 266,12 eurot).

Projekti jaoks on Jõgeva Linnavalitsus saanud toetust EAS-lt (2016.
aastal) ning Jõgeva Veevärk oli partnerina kaasfinantseerija.

Kas Jõgeva Vallavalitsus võib antud varad võõrandada Jõgeva Veevärgile?

Lugupidamisega

Kersti Vadi
pearaamatupidaja

Jõgeva Vallavalitsus
[email-masked] <mailto:[email-masked]>  |+372 776 2443

Saatja: Kadi Kaur [mailto:[email-masked]]
Saatmisaeg: neljapäev, 9. märts 2017 11:43
Adressaat: Erki Teder <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Teema: km küsimus ning väike probleem maksetaotlusega

Tere Erki

Alustan vastamist kirja teise poole küsimustest:

Nii juristid kui meie arendusüksus andsid seisukoha, et väljamakseid
partnerile EAS teha ei saa. EAS teeb väljamaksed toetuse saajale ning TS
arveldab partneriga.

Kui arvete tasumine täies summas osutub ülemäära koormavaks, on võimalik
teha nn osaline ettemakse, st et TS tasub ära omafinantseeringu, seejärel
toimub aruande menetlus ning toetuse väljamaks esitatud kuludokumentide
ulatuses ning toetuse laekumise järgselt saate tasuda ülejäänud summa.

Käibemaksu osas olen saanud järgmise vastuse:

Km.-i abikõlblikkus määratakse per kuludokument. ETS kuluaruannet
sisestades peab TS vastava kuludokumendi juures siis ära näitama partneri,
kes kulu tegi (selleks on ETSis kulureal eraldi veerg).

Järeldan, et kui kulu tasub partner, kes on Km kohuslane, ei ole KM
abikõlblik, kui aga KOV, kes  ei ole KM kohuslane, on Km abikõlblik.

Kogu projekti käigus loodav vara, ka ÜVK, peab jääma linna omandisse veel
5 aastaks peale projekti lõppu.

Vastus: Senini meil muud praktikat võimaldatud ei ole, st omanikuks on
toetuse saaja ning teenust osutavale ettevõttele antakse trassid üle
haldamiseks.

Tegin e-keskkonnas abikõlblikkus kuupäeva paranduse ära.

Loodan, et nüüd tehnilisi tõrkeid enam ei teki.

Küsimuste korral, palun võtke ikka ühendust. Teie projekt on nii mitmeski
mõttes eriline, seega õppimine saab olema mõlema poolne.

Edukat toimetamist!

Kadi Kaur

From: Erki Teder [ <mailto:[email-masked]>
mailto:[email-masked]]
Sent: Thursday, March 09, 2017 10:49 AM
To: Kadi Kaur < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: väike probleem maksetaotlusega

Tere Kadi

Loodan, et  puhkus möödus ootuspäraselt ja hästi

Ma palun Teie abi ühe tehnilise probleemi lahendamisel- nimelt
e-keskkonnas oleks vaja projekti abiklblikkuse algusajaks 1.12.2015
märkida, sest eeltööd (projekteerimine) on vastavalt TRO-le abikõlblikud
alates sellest ajast, aga süsteem näitab punaseks, kui ma sisestan arve
kuupäevaks 2.03.2016, kuna sina on sisestatud projekti abikõlblikkuse
alguskuupäevaks 01.07.2016

Ühtlasi uurin ka,kas on täiendavat selgust meie projekti partneri ja
käibemaksu teema osas:

Saadan meeldetuletuseks selle e-kirja, mis ma jaanuaris saatsin ja mille
Te juristile edasi saatsite minu teada

Ühtlasi ma püüan selgitada seda hanke ülesehitamise küsimust, mille osas
on soov selgust saada:

Projekti tegevused jagunevad nii, et linn maksab teedeehituse ja
tänavavalgustuse ehitustööde omaosaluse 15 % ja projekti partner OÜ Jõgeva
Veevärk maksab ühisveevärgi ja kanalisatsioonirajatiste tööde omaosaluse
15 %, olles ise ühtlasi ka riigiabi saaja EAS-lt EL toetussumma osas

OÜ Jõgeva Veevärk sooviks ise otse tasuda ÜVK tööde eest ehitajale, see
tähendaks siis ilmselt ühishanget, kuna tükeldada hanget ei tohi

Et linn ja Jõgeva Veevärk koos hangivad ja kumbki maksab oma osa tegevuste
eest

Siit edasi aga tekib küsimus, et projekti käibemaks on praegu abikõlblik,
aga kui Jõgeva Veevärk otse maksab ja temal on õigus KM tagasi küsida,
siis, kas ma eeldan õieti, et siis KM ÜVK tegevuste osas pole abikõlblik,
aga tee-ehituse ja tänavavalgustuse osas, mida KOV tasub, on KM
abiõklblik?

Kui KOV ise tasuks kogu hankelepingu maksumuse ehitajale, siis peaks kogu
KM olema abikõlblik.

Kogu projekti käigus loodav vara, ka ÜVK, peab jääma linna omandisse veel
5 aastaks peale projekti lõppu – kontrollin veelkord ka seda aspekti?

Parimate soovidega

Erki Teder

See elektronkiri võib sisaldada konfidentsiaalset informatsiooni. Kui
antud kiri ei ole suunatud Teile, siis selle avaldamine, kopeerimine,
levitamine või muul viisil kasutamine on rangelt keelatud ning võib olla
ebaseaduslik. Kui saite selle kirja ekslikult, palun teavitage sellest
koheselt kirja saatjat ning kustutage kiri oma süsteemidest.
  _____

This e-mail may contain confidential information. If you are not the
intended recipient you are hereby notified that any use, disclosure,
copying, distribution or taking any other action in reliance on the
contents of this information is strictly prohibited and may be unlawful.
If you received this e-mail in error, please contact the sender and delete
the material from your systems.